Pozycjonowanie Kielce
Co to jest pozycjonowanie?
SEMLife.
Search Engine Marketing
ul. Sienkiewicza 66
25-501 Kielce
tel: 881 493 134
info@semlife.pl
Search Engine Marketing
ul. Sienkiewicza 6625-501 Kielce
tel: 881 493 134
info@semlife.pl
Pozycjonowanie to usługa mająca na celu poprawić widoczność strony internetowej, bloga, sklepu internetowego w wyszukiwarkach. Poprawa widoczności oznacza zwiększenie ilości fraz kluczowych pod jakimi jest widoczna witryna, a także podniesieniu pozycji w rankingu stron pod daną frazą kluczową.
Pozycjonowanie strony internetowej wpływa na wyniki organicznego wyszukiwania - czyli pomijamy wszystkie reklamy, które można wykupić, a także rozszerzenia wyszukiwarki tzn. mapy, filmy itd.
Dlaczego warto się pozycjonować w Google?
Wyszukiwarka Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. W naszym kraju z Google korzysta blisko 95% użytkowników Internetu. Liderami wyszukiwarek w świecie są również Bing, Yandex czy Baidu - w Polsce razem zabierają zaledwie kilka punktów procentowych.
Jeśli przyjrzymy się bliżej wynikom wyszukiwania oraz ich statystykom, możemy z łatwością zauważyć, że:
- pierwsze 3 strony z wyszukiwania Google zbierają największą część kliknięć,
- pierwsza strona zgarnia 30% kliknięć ze wszystkich wyszukiwań danej frazy,
- lepiej być na początku stawki oraz na końcu - tendencja rosnąca pojawia się już przy 8 pozycji w rankingu (SERP).
Jak pozycjonuje SEMLife. Kielce?
Nasza firma to agencja marketingowa z Kielc. Domeną naszej firmy jest pozycjonowanie stron i sklepów internetowych, wykorzystując techniki zalecane przez wyszukiwarki. Głównie stawiamy na rozwój strony pod kątem ilości podstron i wartościowych treści. W pozycjonowaniu stron liczą się również linki do strony, które pozyskujemy w naturalny sposób.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, licznym testom oraz wypracowaniu nieszablonowych technik pracy, pozycje utrzymują się stabilnie, a zdobywanie kolejnych fraz kluczowych jest czystą przyjemnością.
Wybór fraz kluczowych do pozycjonowania
Bardzo często spotykamy się z klientami, którzy nie wiedzą jakie frazy kluczowe powinni wybrać oraz tymi, którzy nie chcą słyszeć o innych frazach niż te, które sami wytypowali. W obu przypadkach przed pozycjonowaniem strony przygotowujemy rzetelny audyt fraz kluczowych.
Audyt fraz kluczowych polega na sprawdzeniu ilości wyszukiwań danej frazy w skali miesiąca oraz roku. A także sprawdzeniu sezonowości fraz (wzrostu i spadku zainteresowania daną frazą) i oszacowaniu zwrotu z inwestycji jaką jest pozycjonowanie.
W ostatnim etapie przedstawiamy frazy kluczowe do pozycjonowania klientowi, a on sam oceni, które z nich wpiszemy w umowę pozycjonowania, która zwykle jest przewidziana na 12 miesięcy.
Ile trwa umowa pozycjonowania?
Wszystkie działania SEO są złożonym procesem, który wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Stronę naszego klienta rozwijamy regularnie, optymalizujemy kod i dodajemy wartościowe treści.
Umowa pozycjonowania z SEMLife. trwa nie krócej niż 12 miesięcy. W tym czasie możemy wypracować skuteczne wyniki w wyszukiwarce, z których obie strony będą zadowolone.
Jak pozycjonować sklep internetowy?
Usługa pozycjonowania sklepu internetowego zwykle jest bardziej rozbudowana niż w przypadku prostych stron firmowych. Sklep przy kilkunastu kategoriach i kilkudziesięciu produktach to doskonała baza do pozycjonowania produktowego bądź na frazy kluczowe z długiego ogona.
Frazy produktowe to zwykle frazy składające się z nazwy modelu produktu, producenta
- klocki lego 7739
- zestaw narzędziowy Yato
- akumulator Bosch S4
Frazy long tail - frazy długiego ogona - to frazy kluczowe, które powstają z rozszerzeń fraz głównych i produktowych. Dodajemy do takich fraz
- przymiotniki takie jak kolor: czerwony, zielony,
- informacje o produkcie np tanie, najlepsze,
- informacje o gabarycie np. duże, małe
Przykładami fraz long tail są:
- klocki lego małe
- tani zestaw narzędziowy Yato
- najlepszy akumulator Bosch
Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest zależne od wielu czynników. Na niektóre mamy bezpośredni wpływ jak nasza strona internetowa, na pozostałe nie zawsze np. zmiany algorytmów wyszukiwarek.
Zawsze podczas wyceny prac pozycjonowania dokładnie sprawdzamy:
- Konkurencyjne strony internetowe - sprawdzając dlaczego są tak wysoko w wyszukiwarkach i co musimy zrobić, aby być skuteczniejsi
- Wiek domeny internetowej, którą pozycjonujemy oraz jej zawartość
- Historię domeny w wyszukiwarkach jakie do tej pory są statystyki odwiedzin, sprzedaży i widoczności
- Budżet na marketing internetowy, który determinuje jak szybko dogonimy konkurencję
Dodaj komentarz
Rejestracja użytkownika
Logowanie użytkownika